2009-02-02

En del scrap

I lördags skulle jag sitta en hel dag och bara scrappa och göra kort hade jag tänkt mig eftersom jag skulle vara själv. Nu blev det inte så, Björn var hemma då det blev ändrade planer. Men lite scrappande blev det ändå. Har inte tagit så mcyekt bilder som vanligt på det jag gjort, men hoppas påa tt hnna göra det under veckan. Fick även gjort en framsida till min kalender som jag har på jobbet, blev rätt nöjd själv. Bilden är väl inte jättebra då den är tagen med mobiltelefinen, men man ser vad jag har gjort i alla fall. Blommorna är från Grodans Scrapgarden och av märket Reprint. Bradsen är Making memories tror jag och köpta på Brunsons i Halmstad. Stämpeln är en Penny Black från cleasstampskartan Bubbly. Pappret vet jag inte vart det kommer från. Om jag fått det via någon bokklubb eller om det är köpt på tradera, men det passade till omslaget. varbergs vapen längst ner til höger är urklippt från mitt visitkort.




För ett tag sedan lovade jag visa något jag skulle göra med en ny tknik för mig. Stämpeln är gjort med denna teknik. Jag har använt mig av färgpennor och sedan spidit ut med stompf och konstnärstinner. Jag tycker resultatet blev rätt bra, men det tog lite tid att göra.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...