2009-02-05

På bättringsvägen

Det blev inte så mycket av förkylningen eller vad det var jag hade i kroppen. Kom till jobbet igår efter att tagit bilen ner till stationen istället för att cykla. Orkade med hela dagen, var på ungdomsgården på eftermiddagen. Ett sånt jobb de har som jobbar där. Jag hade nog inte stått ut så många dagar. Tur att det finns de som gör det. Idag känner jag mig mcyket bättre. Har varit och ätit lunch med Annelie idag. Hamnade på en asiatisk resturang som har buffé. I denna buffen ingick även sushi så nu har jag smakat på det också. En av bitarna jag åt var rätt så god, men de andra tyckte jag itne var någon höjdare. Håller mig till mina friterade räkor och kyckling tror jag. Åt lite annat också som kyckling i röd currysås, wokade nudlar och fläskkött med bambuskott eller något sånt. Det var gott. Får inte glömma räkchipsen, de är goda tycker jag. Inte lika nyttigt som sushi, men mycket godare enligt min åsikt.
Ska åka hem tidigare idag eftersom jag har varit lite krasslig under veckan. På hemvägen ska jag till en rätt så nyöppnad scrapp-butik i Halmstad. Farligt, den ligger på hemvägen... :) Det är inte bra för det är så lätt att ta sig en sväng in på hemvägen. Kan bli dyrt.
Idag ska jag ha papper till de bilder vi tog på vår semester i sommras, cardstock framför allt. Men det blir nog lite andra också + lite dekorationer också får det nog bli. Längtar tills jag komemr dit. Är så härligt att gå bland allt och bara titta.
Ska göra det sista nu innan jag kan bege mig till tåget.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kikar tillbaka in hos dig.
Stämpeln du undrade över har jag köpt hos www.pysseltagen.se.
Föresten jag blev lite nyfiken hos vem var du inne och hittade min sida?

mvh Martina

Anonym sa...

Hej!
Ang stämpeln som du undrade över. Den har jag köpt på www.pysseltagen.se
På vilken sida var det du hittade mig, blev lite nyfiken.

Malmis sa...

så trevligt med pysselshopping! Vad är det för butik, och var ligger den?

Malmis sa...

glömde ju svara på din fråga i min blogg.... jag använder Promarkers när jag färglägger, och så "suddar" jag med blenderpennan så att det blandar sig när jag använt olika färger för skuggeffekter mm.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...