2009-02-16

Utmanad och melodifestival

Nu har årets andra deltävling i melodifestivalen ägt rum. Zelmerlöw och H.E.A.T gick direkt till final. Håller inte riktigt med denna gången. Troligen är det att mitt hjätra klappar för 80-talsmusiken. Enligt mig skulle Lili & Sussi gått direkt och sen tycker jag ju om country så Cookies'n Beans hade jag tyckt var kul om de gick vidare. Då jag inte röstar kan jag inte klaga på att att de inte gick som jag ville, men åsikter kan man ju ha.

Jag har blivit utmanad igen av Malmis.

Regler: Bloggaren skriver ner SVAR på 10 frågor om det egna jag'et, vem man är. De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du TRE personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!!

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Hemnet, boligan och scrapsidor
2. Sjunger du hemma eller i duschen? Ja, hemma, men inte så ofta i duschen.
3. Kan du spela något instrument, vad? Lite piano, blockflöjt och gitarr
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? Per dag, nja, inte rikgit, ett par gågner i veckan blir det not.
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Ingen
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Niklas Alexandersson
7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Pysselmaterial i så fall, så som papper, pärlor mm.
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Mes
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Harry Potter, många lustigafinesser i de filmer och böcker.
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda. Vet inte riktigit, provsmaka nya godissorter kanske...

Jag utmanar:
Marie_72 (http://papir.blogg.se/)
Lenas Sy(ber)rum (http://lenassyberrum.blogspot.com/)
Jill (http://wegerup.blogspot.com/)

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...