2009-02-20

Yoga

Jag var på mitt första Ki yoga-pass igår på fritisk och svettis. Jag trodde av tidigare erfarenheter att det skulle vara ett pass med bara mjuka lugna och försiktiga rörelser utan inslag av styrka och så. Detta stämde inte riktigt. Det var tungt för mitt otränade axelparti. Har idag lite träningsvärk där, men misstänker att jag inte kommer kunna lyfta armarna i morgon... hur ska jag då kunna scrappa?? Ja ja, det går nog ändå, lite kan jag nog få gjort. Ska se om jag kan få ut de två alster jag gjorde på scrapträffen i onsdags också på bloggen, men jag lovar inget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jenny !
Jag var oxå hos MiMa´s scrapträff i onsdags, men kan inte komma på vem du är.
Får väl titta in hos dig i din blogg och se när du har lagt ut bilder på vad du gjorde i onsdags. Ser fram emot det.
Ha det så gott / Mari

Malmis sa...

jag var på poweryoga en gång för flera år sen, och det var rätt jobbigt! om jag gör fler armband ska jag köpa in 18 cm-kedjor, dessa var 20 cm. så kanske jag kan ha ett själv med!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...