2009-02-25

Lite alster från mig

Har lite saker jag gjort, men inte fått ut på bloggen ännu. Först ut är ett kort som Jessica och Johan fick då de har fått en liten Joakim den 14 januari.

Det är ett kort med Filur med baby, pappret DCWV - Nanas Kids Ki Train, en brads form av en björn, vet inte vart den är från och cardstock från Bazzil har jag för mig. Texten är skriven med clerasstamps med en text som heter clear stamps kursiv. Stämpeln är färglagd med Tombow -pennor och runt om är det torrcalks.

Detta är ett motiv från Trollhättan och den första slussen som fungerade där. Den kom 1800. bakgrundspappret är cardstock från bazzil och färgen moss. De mönstrade papprena vet jag faktiskt inte vart jag köpt. Brads från making memories och 1:a är skrivet med ett alfabet jag köpte på Mima´s, men vet inte vad det heter.

Det kommer fler alster så småningom...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina kort du gör.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...