2009-02-06

LIte nytt alster


Detta kortet gjorde jag till en arbetskollega som dels fyllde år i tisdags och samma dag slutade hon att röka. Hitintills så har hon klarat sig. Kan inte vara lätt närm an rökt i 40 år och bara sluta. Tycker hon var värd ett kort. Tyvärr är inte bilden speciellt bra då den är tagen med mobilkamera och dåligt ljus, ber om ursäkt för detta.

Kortstommen är vanlig cardstock, basil tror jag, Stämpeln heter Kyla,m en kommer inte ihåg vart jag köpt den, återkomemr med det. Det mönstrade pappret har jag köpt på GeKås i en stor paket med papper, bradsen är från Brunsons (http://www.brunsons.se/) och är makeing memories, blommorna är från samma affär. Jag har färglagt med akvarellpennor och vatten.

Igår var jag och handlade massa papper och lite tillbehör hos MiMa´s scrapbooking (http://www.mimasscrapbooking.se/). Massa roliga skaer hade de. Blev helt tokig när jag gick där inne, inte bra. Nu ska här scrappas fotoalbum från semstern.

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...