2009-02-27

Äntligen fredag

Nu är det fredag igen. Veckan går rätt så fort, men när fredagen äntligen kommer så är det så skönt. Att kunna få sova ut lite, det är en lyx. I morgon ska jag inte ställanågon klocka utan vakna av mig själv, det kan man behöva ibland. Sen blir det nog en del pyssel ihelgen som vanligt. Har tänkt att göra någon LO och kanske något kort, får se vad som blir. En kompis fyller år nu och sen så fyller svågern år i mitten av mars. Kan vara bra att vara lite förutseende för en gång skull och slippa stressa.

Nästa helg, den 7 mars ska jag åka upp till Göteborg och gå på Nordiska scrapbookingmässan, det ska bli kul. har faktiskt inte varit på någon innan så det blir premiär för denna sortens mässa. Blir nog lite nya saker då, funderar på lite olika saker jag tror jag "behöver"...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du ska på mässan! Det finns ju alltid saker som man "behöver"!!
Kram

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...