2009-02-19

Dagen efter scrappträffen

Som jag skrev igår var jag på scrappträff hos Mima´s. Det var trevligt så jag komemr definitivt gå dit igen. Fick införskaffat mig en shapecutter. Hem och pröva känner jag bara, men ikväll hinner jag nog inte för troligen blir det träning efter jobbet (om inte förkylningen känns värre under dagen). ja lite annat blev det också, några nya promarkerspennor och en påskstämpel mm, men så är det ju när man är i en butik full med scrapsaker. Man kan helt enkelt inte låta bli...
Får nog investera i något bättre att ha mina saker i också, såg att vissa hade en elverktygsväska från biltema. kanske en tur till helge??

Summa sumarium - en trevlig kväll med likasinnade individer som älskar att scrappa.

1 kommentar:

Malmis sa...

vad skoj med träff!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...