2009-02-03

förkylning

Sitter här på jobbet och får inget gjort. Känner mig inte så kry. Huvudet spränger och tankarna hänger inte med. Jag som skulle gå och träna i kväll. Det blir inget med det inte. Hoppas bara att jag inte blir dålig nu. Ska upp till Sörse ungdomsgård tillsammans med den ledare som ska ha versamheten för de funktionshindrade. Vi ska träffa Martin som jobbar där med den vanliga verksamheten och gå igenom vad som gäller, hämta nyckel och lite annat sånt. Inte bra att bli dålig då. Sen på torsdag ska jag ut och äta lunch med Annelie. Vi ska diskutera lite jobb. Har eventuellt jobb till henne som gyminstruktör för personer med Parkinson. Har inte fått vilka dagar som gäller, men hoppas att det är när hon kan. Så jag känner att jag inte har tid att vara dålig denna vecka. Sen vill jag inte bli sjuk heller för det är inte kul.
ja ja det är bara att åka hem snart och kurrera mig inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...