2009-02-16

Utmaningar och tävlingar

Jag deltar i några tävlingar nu i februari, nedan visar jag mina bidrag och vart de är med.


Detta bidrag har jag kallat Polhems sluss: Svens scrapbookings utmaning som skulle vara inne senast 15/2


Detta kort skickade jag till min syster som fyllde år i fredags. Deltog i Stämpelstudions tävling. Krav var att man skulle ha med minst en stämpel från shoppen och följa skissen. Denna stämpel heter Wishing well och jag tycker den är helt underbar. Målat med Tombow-pennor.


Denna LO kallar jag Trollhättan och är försättsbilden till almbumet som ska innehålla bilder från våran semseter i sommras. Semestern bar av till Trollhättan och vi tittade på slussarna och annat som finns i området att se. Fler bilder kommer efterhand. Denna har jag deltagit i en tävling som Scrappiz hade.

1 kommentar:

Jill Wegerup sa...

Vad duktig du är! Jag har inget tålamod för pyssel och tummen mitt i handen, men jag uppskattar att se det och önskar lite att jag kunde. Är väl dock tur att jag inte lockats mer då jag absolut inte skulle ha tid för det.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...