2009-01-30

Äntligen helg

Nu är det helg igen och i morgon lördag ska jag ha en dag för mig själv och bara sitta och scrappa hela dagen. Hoppas att jag komme ha mycket ork och vara inspirerad. Får försöka bli bättre på att lägga ut mina alster på bloggen bara. Har ett par kort liggande hemma och väntar påa tt bli fotograferade.
Sen har jag gått med i Svensk scrapbookings forum. Hoppas på att "springa på" trevligt scrapfolk.

Ett tag sedan jag skrev något i bloggen. Har inte hänt något speciellt igentligen. Bara jobbat, scrappat och tränat. Varit lite krasslig så jag höll upp en vecka, men gick igår igen. Det var skönt, men det känns lite i benen idag.

Skulle behöva bege mig till affären och köpa lite papper också för nu har våra semesterkort kommit, dags att börja göra dem fina nu. Men behöver lite cardstock till dem. Får se när jag kan komma iväg och skaffa det.
Dags att se om jag kan göra något vettigt igen....

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...