2009-01-02

Nytt år

Nu är det nya året igång. var och tränade idag första gången sedan i slutet av oktober så i morgon kommer det kännas i kroppen rejält misstänker jag. Härligt att vara igång igen i och för sig. Blir så rastlös om jag inte tränar. Annars har det nya året mest bjudit på lugn och ro. Passade på att frosta av frysen i förmiddags eftersom det var rejält kallt ute. Vid halt tio hade vi 10 miniusgrader - kallt -, men perfekt när frysen skulle frostas av.

Har inte blivit något pyssel alls, tänkte att jag skulle scrappa lite i morgon. Måste ju pröva min nya skärplatta och stållinjal jag fick i julklapp.

Väntar på maten ksa bli klar. Är hungrig nu efter träningen. Det blir helstekt fläskkarré med klyftpotatis - gott - . Kanske ska gå och röra i potatisen...

2 kommentarer:

Malmis sa...

Skönt att komma igång m träningen!

Malmis sa...

god fortsättning på det nya året! kika in i min blogg, där finns en utmärkelse till dig!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...