2009-01-08

Tillbaka till verkligheten

Nu sitter jag på kontoret igen. Jobbade hela dagen igår och är tillbaka idag. det är tidig morgon och ingen mer har kommit ännu så det är så lugnt och skönt. Inga telefoner som ringer och inga som pratar för högt i telefonen. Mörkret håller på att övergå till gryning och dag. Tänker man så här är det riktigt skönt att vara uppe tidigt, men vad gott det hade varit att ligga kvar i sängen och sova ett par timmar till. Får vänta tills på söndag med det. På lördag ska jag skriva en tenta via nätet så då måste jag gå upp i tid. Men det ska nog gå bra det med.

Nu var det kallt ute igen. Nästan 11 minus, kallt att cykla. Fast det är inte kylan som är värst utan att det så förbenat halt ute. Det var det igår med så idag var jag mer beredd på det, men inte kul att cykla då. Känner av det i hela kropppen eftersom jag spänner mig så. Har nog fått träningsvärk av det, men det går över. Får träna bort det i kväll på friskis, men det leder nog till mer träningsvärk eftersom jag precis har börjat igen efter ett längre upehåll.

Nu är det andra uppgifter som gäller.

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...