2009-01-09

Isgata

Igår när jag skulle cykla hem var det isgata vissa ställen. Kunde inte cykla till och från. Hoppade av cykeln, men det hjälpte knappt då det knappt gick att gå. Men är det is på vägen och det regnar på det blir det ju glashalt. Jag klarade mig hem helskinnad och sedan av det bara att byta om och åka till friskis och träna. Det var riktigt skönt, men jobbigt. Hem och duscha och äta lite, sedan var det bara att gå och lägga sig, skulle upp tidigt idag.

Hittade en sida på nätet som visade hur man färglägger stämplar, tänkte prova detta i helgen om jag hinner. Fast det står att man ska använda oljepaserade pennor, men jag har vanliga akvarellpennor, får se om det fungerar. Ska försöka få ut bilder på detta, om det blir något av det vill säga.

Ska sätta mig och gå igenom litteraturen som vi har inför tentan i morgon....

1 kommentar:

Malmis sa...

Spännande, ser fram emot bilder!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...