2009-03-04

Våren?

Är det våren som börjar komma tro... 7 grader varmt och solen skiner bakom molnslöjorna. Gick en sväng på lunchen, det var jätteskönt när man var i lä för vinden, annars blåste det lite snålt. En fin dag helt enkelt.
Nu är det bara några dagar kvar, sedan är det scrapbookingmässa. Ska bli kul, längtar dit nu.
Under veckan får jag försöka plita ihop ett kort till min farmor som bröt lårbenshalsen i måndags. Måste skicka ett fint till henne. Visa att jag tänker på henne. Då hon bor i Göteborg och jag i Halmstad blir det inte så ofta jag hälsar på henne. Tänkte att om hon är kvar på sjukhuset på lördag så åker jag förbi och säger hej om det är besökstid på förmiddagen.
Lite mer jobb nu tror jag....

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...