2009-03-12

Scrapmässan

Sitter här hemma och är sjuk, förkyld, näsan är täppt samtidigt som den bara rinner, orken är väl inte på topp heller. Är nog tur att jag stannade hemma idag med. Får se hur jag gör i morgon. Samtidigt som jag skulle orka jobba (sitter ju på kontor) så kanske det är bra att vara hemma en dag extra och vila upp sig så att man blir frisk (eller friskare). Får se hur jag gör i morgon. Beror på hur resten av dagen känns.

Nu ahr jag äntligen fått tid att lägga in bilderna från mässan på datorn, här kommer bilder på det jag handlade:








Och här är kortet jag gjorde utav lite av papprena och banden jag köpte:

Detta kortet fick Björns bror på sin födelsedag. Pappret är Majas design, Mina vänner Carina 8 och Mina vänner Carina klippbord. Lite bling och sstämpeln är från Kreativ hobby. Målad med promarkers och lite stickles på tårtan. Texten är handsrkiven.

1 kommentar:

Malmis sa...

Oj vad du fick handlat! Gulligt kort du gjorde med. Krya på dig!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...