2009-03-13

Fortfarande hemma och Cybercrop.

sitter här hemma idag igen. Är inte helt bra från förkylningen, men den är pårätt väg. Idag har jag ork i kroppen i alla fall. Tänkte se om jag orkar ta mig till affären och hämta ett stort brev med lite scrapsaker i. Beställde det för ett tag sedan, men när jag skulle gå till affären och hämta ut det kunde de inte hitta det. Hade tänkt bege mig till affäern igen och skälla ut dem om de inte kunde hitta det, men jag fick en påminnelse idag så då slipper jag skälla. Det var bra för jag orkar nog inte spela arg...

Scrappers har cybercrop nu, passa på och var med. Många roliga tävligenar är det. Har fått gjort ett kort idag. Lägger ut det på blogen när jag har lagt in det hos Scrappers (http://scrappers.forum24.se/).

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan nog aldrig få för mycket pysselmaterial.......
Krya på dig! Kram

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...