2009-03-11

Förkylning

Inte kul... jag har gått och blivit förkyld. Ska gå hem från jobbet nu till lunch, måste vänta på att tåget ska gå bara. Känner mig inte kry alls. Vill inte, har inte tid, mycket att göra, men det fårväl ordna sig. Får ta igen det när jag kommer tillbaka, men utan att ta i för mycket naturligtvis så att jag blir dålig igen. Ska på konferens nästa vecka och då vill jag vara pigg och kry. Ska hem och kurera mig. Hoppas bara att det är slutet på förkylningen som kommer nu. Har gått om kring och varit småförkyld sen julas så det är bara att hoppas på att jag blir helt frisk efteråt nu och kan börja träna ordentligt. Har inte varit på ett konditionspass på fyra veckor nu. längtar...

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...