2009-03-09

scrapmässa mm

I helgen var jag på Nordiska scrapmässan. Det var kul. Mycket saker att pilla på och känna på. Papper, bling, strass, stickers, pennor, ja massa kul. Kommer bilder så fort jag fått lagt in dem i datorn. Även ett kort jag gjorde på det nya inköpet.
Tack A för en trevlig dag.
Passade på att hälsa på farmor när jag ändå var i krokarna. Hon ligger på sjukhuset med lunginflammation. Inte kul när man är 91 år. Dessutom har hon brutit lårbenshalsen som jag sagt innan. Jag tycker hon var vid gott mod och enligt sköterskorna piggnar hon mer dag för dag så det är skönt. Bara hoppas att hon blir så bra snart att hon kan komma hem. Aldrig kul att ligga på sjukhus. Bara att vänta och se.

1 kommentar:

Jill Wegerup sa...

Vad skönt att din farmor är bättre!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...