2009-03-06

Lite alster

I morgon bär det av till Göteborg och Svenska Mässan. Det ska bli kul. Börjar känna hur det rycker i scrapfingrarna. Har faktiskt inte gjort något på hela veckan, abstinens...


Här kommer en LO jag gjorde för ett tag sedan. Det är min syster som ska gå på bröllop sommaren 2005. använt mig av cardstock, möstrat papper (vet inte märket), blommor, punchinella, stickers och brads.


Efter mässan i morgon ska jag åka och hälsa på min farmor som ligger på sjukhuset i Mölndal. Får passa på när jag har vägarna förbi. Ska bli trevligt att träffa henne, men hade varit ännu trevligare om det hade varit hemma hos henne.

1 kommentar:

Malmis sa...

ses i morron, vi hörs på mobilen!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...