2009-03-22

Cybercrop

Här är mina bidrag till cybercroppen som Scrapper har (http://scrappers.forum24.se/index.php?mforum=scrappers):



Detta kort är utifrån kortskissen. Kortet kommer mina kära far få när han fyller år på fredag dessutom. Tycker det passar att han får detta från sin trollunge...



Detta kort var ett kort som skulle vara monokramiskt. Detta betydde att det skulle gå i en färgskala. Blev blått för mig. Kortet hamnar i min samling av färdiga kort.



Detta är en LO som hette Får får inte. Fick inte använda cardstock bl a som bakgrund, det var lite svårt tycker jag. Motivet är två kompisar som gifte sig för två år sedan.





Detta är LO-skissen. Motivet är från sjöarna på Vallås där jag bor. Underbara bilder tycker jag.
Nu är det bara att hoppas på turen och att des om röstar tycker om mina alster.
Hoppas hoppas hoppas...



1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh så mycket fint du gjor till cc.
Bra jobbat

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...