2009-03-23

måndag

Måndag och tillbaka på jobbet.
i onsdags - fredags var jag på konferens med FOMS som är intressföreningen för oss som arbetar med Funktionsnedsattas fritid. Det gav ovanligt mycket för att vara en konferens. Både trevliga människor som jag fick mycket utbyte med, och sen var det jättebra föreläsningar. Ville bara tillbaka till jobbet så jag kunde börja arbeta med alla nya idéer som kom jag kom på. har gjort lite idag, men har lång väg tills jag är klar. En liten del som avgör hur mcyket jag kan göra är nämndemötet på onsdag, behöver mer pengar....

Denna veckan blir det lite att göra. Möte i morgon med Fritidsansvariga i Faleknberg och Kungsbacka, det ska bli kul. På eftermiddagen ska jag och sambon åka på husvisning. Onsdag är ska jag gå till nämnden och begära mer pengar så jag kan hitta på mer roliga saker till de med funktionsnedsättningar i kommunen, även denna eftermiddag ska vi gå på husvisning. På torsdag är det presidiekonferens mellan kommunens förvaltingar och handikappförbunden. Denna kvälen får jag åka direkt hem, blir troligen lite tvätt då vi har satt upp tvättid denna kväll. Fredag har jag inga möten, ska jobba på kvällen på Länsdansen i Falkenberg. Barbados spelar och det kan ju vara trevligt. Har inte hört deras nya sångare så det är bara hoppas på att han är bättre än han som sjöng sist jag hörde dem. I helgen så blir det kanske kalas för min far som fyller år på fredag. Så det är lite att stå i denna vecka, men mestadels roliga saker så det är rätt lugnt.
Blir nog inte så mycket pysslat bara, men det får jag ta igen senare.

1 kommentar:

Malmis sa...

vad spännande med husvisningar! hur gick det?

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...