2009-08-23

Vinst igen

Denna semestern har jag verkligen haft tur. Jag har vunnit flera utlottningar. Ytterligare en till och det var scrapbruket som hade denna. En stans vann jag här. Den är från Martha Stewart och de länkar till denna stans. Tänk om det är denna jag har vunnit, skulle vara jättekul för jag har ingen kantstans sedan tidigare. Jättespännande att vänta vad som hamnar i brevlådan.

Bjuder av bara farten på en LO som jag skulle skickat in till hanarbetas tävling, men tog fel på dagen så det var försent närj ag skulle lägga in den, men jag är rätt så nöjd med den ändå...


Detta är ett kort på mig när jag var två år eller nått. Har använt mig av papper jag köpt på GeKå´s i ett block, helt underbara är de, limmat på silvrigt emblossingpulver och lagt pearlmaker över. En öljett, thickers med sticklers över samt stickersbokstäver. Cardstocken och de överiga papprena är sprayade med pearferkt pears och vatten, egengjord glimmermist alltså. Har även ett band som jag lagt lite ihoptryckt samt en av blommorna, grandenia heter de, jag vann från handarbeta nu i sommar.

2 kommentarer:

Malmis sa...

Nämen oj vad du vinner hela tiden! Grattis! Söt LO oxå!

Linda sa...

ååå, vilket söt layout du har fått till! Upplägg, färger och foto är supersöta!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...