2009-08-19

En LO och ett kort

Har inte varit hemma så mcyket nu de senaste dagarna att jag hunnit redigera bilder, men nu har jag äntligen fått gjort ett par stycken. LO:n är den jag gjorde förra veckan på scrappträffen hos MiMa´s.

Använt mig av Basicgrays papper Juni bug, helt underbara tycker jag de är. Hunden och fåglarna är utklippta från papprena. Texten är stickers från Andornit, chalkat kanterna och dodlat lite stygn och blommor längs kanten. Korten är på en Golden som min familj hade på 80-talet.



Kortet är det fjärde från juli-swapen jag är med i så nu har jag gjort ett kort från var och ens paket i juli.



Idag kom augustis paket och mycket fina saker var det. Tror jag ska ta med nåtot av dem till träffen hos MiMa´s idag. Ska dit om lite mer än en timma. Kul...

Skrev att jag skulle till GeKå´s i måndags, och dit åkte vi. Blev mest påfyllt i förråden. Ett scrapbookingalmbum (eller kit som det står, följer med lite olika saker som papper, möstersax, schabloner och annat som kanske inte är så använtbart så jag säger att köpt almbum för det var det jag ville ha) och nya saxar blev det. Dessutom ett nytt regnställ till mig. Behövde det då mitt gamla börjat läcka in vatten.

Igår blev det besök på IKEA och husknuten. Jag fick äntligen köpt mig två lådor till förvaring av mina EZ-foam-monterade stämplar. På Husknuten tittade vi på några olika hustillverakre, och många ser fina ut så frågan är om man ska bygga nytt eller köpa begagnat. om man ska bygga, vilka ska man välja, ja det är hundra frågor som kommer upp. Bara tiden kan utvisa vad som händer och vad man väljer. Nu ska jag springa in i duschen innan jag ska iväg. Lite fika ska jag nog hinna med också.

1 kommentar:

veronica sa...

Vilken bra påse jag fick av dig idag.. Hoppas att du tyckte om det du fick.Ha det gött!!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...