2009-08-10

Äntligen träning

Idag har jag äntligen varit och tränat igen efter ett fem veckors uppehåll. Så nu är det bara att fortsätta och försöka hålla sig i trim, får se hur det går. Ett medelpass på friskis blev det i alla fall och som alltid efter ett uppehåll så kändes det mer än vanligt och kondition och styrka räckte inte riktigt till, men det ska väl bli bättre.

Här är en LO från min sambos föräldrars skogsställe. Min sambo som tycker det är kul att fotografera och leka med inställningar fick till detta underbara kort som jag bara var tvungen att göra något med. För första gången lekte jag med akrylfärg på LO´n, tycker själv att det blev en rätt härlig effekt. Utstansade blommor, pearlmaker och stickersbokstäver är också använda.

1 kommentar:

Malmis sa...

Jättefin LO, och snyggt foto han har fått till! apropå foto så saknar jag ett fortfarande... ;)

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...