2009-08-29

En liten tanke

Har bara jobbat en vecka efter semestern, men det är ändå skönt när det blir helg. Idag har det väl inte blivit så mycket gjort, lite promenader och sedan titt på finnkampen. I ugnen finns en fransyska som när den är klar är tänt att vara en fransk rostbiff. Får hoppas det blir bra.

Med tanke på titeln i inlägget tänkte jag visa ett kort jag gjort av stämpel och ram från augustiswappen. Den är målad med promakers. Kortet skickade jag till min farmor som alltid uppskattar att få ett litet kort. Tycker det passade så bra till henne. Stämpeln är Magnolia, Tilda med hjärtan. En helt underbar stämpel tycker jag.

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...