2009-08-11

Leka i sandlådan

Att leka i sandlådan är något som barn har gjort i alla tider tror jag. Här är en LO på mig, min syster och en av våra kusiner när vi var barn. På kortet är jag tre år och det från Orust där mina kusiner har sommarstuga.

Denna LO´n är gjord till en tävling som Leamon har. Anledningen till tävlingen är att Leamon snart ahr kommit upp i 40 000 besökare på bloggen.
Tävlingen avslutas den 15 augusti.



Jag har använt mig av utstansade blommor i två storlekar, några eyelets och pealrmaker. De mönsrtade papprena kommer från Kaiser och serien marrakech de övriga är cardstock.

1 kommentar:

monica sa...

Vilken härligt somrig layout!!! Kul att du vill vara med i min lilla tävling!

kram!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...