2009-08-14

En vecka kvar

Har inte skrivit på några dagar och idag blir det inget vettigt heller, men ville bara säga hej och att jag inte glömt bloggen. Har fortfarande en vecka kvar av semestern och det är riktigt skönt. Vad som händer vet jag inte, men det blir nog något besök på GeKås och IKEA. Sen husknuten i Sisjön tänkte vi också besöka.

I onsdags var jag på scrappträff och gjorde en LO klart och påbörjade en som inte riktigt är klar, har inte hunnit fota den klara än så det blir nog när den andra också är klar.

1 kommentar:

Malmis sa...

Vad skönt det låter med mer semester... själv har jag jobbat 2 veckor redan. slå gärna en signal om ni vill titta förbi när ni är i närheten, jag och barnen är hemma efter jobbet (dennis fjällvandrar).

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...