2009-08-01

Ett litet kort

För ett par veckor sedan hade jag och min mor kalas då vi båda fyllt år och det jämt också. En av mina kunsiner kunde inte komma så vi skickade ett tack-kort till honom och hans familj för presenterna. Detta kortet har jag även skickat in till MiMa´s korttävling som sista dagen är i morgon.
Det blev ett kort med min favorit Nalle Puh. Är ett kort format som en fick med en tags inuti. Här ses taggen bredvid kortet.

Här är kortet jag gjort till kusinen med familj.


Använt cardstock, 3D-lack, chrackelpant, retropunch-blomma, Tags från majas pappersserieoch stämpel från Dinsey samt tackstämpeln på taggen är från kortmakarna och på själva kortet från lösa stämpelbokstäver. Kommer inte ihåg märket. Även eyelets och trollsländebrads är använda.

1 kommentar:

veronica sa...

Va gulligt kortet är, jag gillar Nalle phu mycket.
Mvh Veronica.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...