2009-08-05

Hemkommen

Nu är jag hemkommen från semestern. Vi var i den fina staden Kalmar och tittade på slottet, länsmuséet och dess utställning med regalskeppet Koronan, sjäfartsmuséet och gick omkring i staden. Ätit gott och bara haft det bra. Idag innan vi begav oss tillbaka till västkusten åkte vi över till Öland och ner på dess södra udde, klättrade upp i Långe Jan och tittade på utsikten. Härligt med några dagars semester som inte är på hemmaplan. Har nu ytterligare två och en halv vecka kvar. Börjar komma ner i varv.

Bjuder på ett kort jag gjorde innan jag åkte iväg. Allt material bortsett från blomman och bandet är från ett av swapp-paketet jag fick i juli. katten är så söt tycker jag. Sen var det med några utstansade dekorationer. Det ar kul att jobba med, har ju ingen sån maskin själv så det var uppskattat att få dessa dekosarna. Här kommer kortet.



Hittad en bloggcandy också som jag bara måste vara med i. En helt undebar utlottning. Bara hoppas på att turen finns nu... hoppas.
Det är Kamilla som har candyn i sin blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kväll!

Så snyggt ditt SWAPPkort blev,

katten har du verkligen fått fin.

Kram Lisa

Lisa-olsi

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...