2009-08-16

En sån pojk

Ja, jag säger bara det. Han är en person som verkar trevlig, rolig, är charmig, gör det för att det är kul och dessutom är han snabbast i världen... Springer 100 meter på 9.58. Vad ska man säga, helt makalöst. Kan inte bli annnat än imponerad av denna 22-åring som leker igenom ett mästerskap på detta viset. Ska bli kul att se vad han kan prestera på 200 meter och sedan på staffeten. Är bara att njuta så länge det håller i sig för alla, han gör det redan som det verkar. Säger bara Usain Bolt...


(bild från expressen 16/8-2009)

Ja, idag känns det bättre, förkylningen har inte blivit värre utan snarare bättre.Dessutom så fick jag igårkväll veta att jag vunnit Leamons tävling och då mår man ju bra, väntar med spänning på vad priset är. Ett hemligt paket. Alltid kul med överraskningar.

I morgon bär det av till GeKå´s och på tisdag blir det nog huspunkten i Sisjön som det verkar och direkt efter det Fjärås och Älvsbyhus återförsäljare. Får se vad det ger. tar en tur till IKEA också när vi ändå är i krokarna så kan jag skaffa mig en box att förvara mina EM-monterade stämplar i. Har dem förvarade i CD-fodral och dessa ligger löst för tillfället. Inte bra, de hamnar ju överallt.
Dags att gå och sova så man orkar upp tidigt i morgon.

2 kommentarer:

Malmis sa...

GRattis!

monica sa...

Ja han är verkligen otrolig!!!
Fick tag i frimärken så ditt brev läggs på lådan idag =)

kram!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...