2009-08-23

Sista dagen

Idag är sista dagen innan jag börjar jobba efter semestern. Hade varit så skönt med en vecka till. Fast samtidigt ska det blir skönt att komma in i vardagen igen.`
Har haft en bra semester med både vila och några resor och utflykter. Är nog lagon uppvilad nu för att orka de fyra månader det är kvar till julledigheten.

Satt och lekte lite också och ändrade utseendet på bloggen, vad tycker ni, blev det bra eller var det bättre förut?? Kom gärna med en kommentar vad du tycker... alltid kul med kommentarer :).

Brunsons har en tävling nu i augusti där man ska göra något som man tycker är sommar för dig själv. Jag valde att scrappa ett kort från min barndom och midsommarafton. Min storasyster verkar jaga mig för något, är antagligen på väg någonstans dit hon inte tycker jag ska. Solen skiner, vi har bara ben och det är midsommar, kan det bli ner sommrigt??

2 kommentarer:

Annelie sa...

HEJ!
GRATTIS - DU HAR VUNNIT EN MARTHA STEWART EDGEPUNCH FRÅN SCRAPBRUKET!
KOLLA VÅRAN BLOGG SÅ FÅR DU SE!
För att vi ska kunna skicka punchen, kan du vara snäll att kontakta oss på info@scrapbruket.com, med ditt namn och adress.
Kanske en liten uppmuntran så här sista dagen på din semester.

Hälsningar
Annelie

annkan sa...

Grattis till vinsten! :-)

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...