2009-07-06

Äntligen

Äntligen kommer jag in. Har haft strul med att kunna öppna min blog hemifrån. Detta sedan vi uppgraderade exploder till nyaste version. Chansade med att ta bort citat, väder och blogvärde. Detta lyckades så jag får klara mig utan detta. Bättre att komma in i bloggen och kunna blogga lite.

Ja, nu har man fyllt år, är närmare 40 än 30, men det känns fortfarande rätt så bra. Bortsett från att vädret idag är helt sanslöst. När jag cyklade hem från stationen idag så öppnade sig himlen, det bara öste ner. Inte kul så nu är man rätt så blöt i hår och skorna kan man bada i.

Tänkte visa ytterligare ett alster från CC som svensk scrapbooking hade:

Ytterligare en skiss, blev rätt så nöjd med det. Detta kort hamnar bland mina extrakort, någon som är intresserad av det, lämna en kommentar. Insidan är blank till att skriva vad man vill på.

Hittade en blog-candy till, alltid kul och detta vill man ju vinna. Det är zanya som har den. Hennes blogg hittar du här: http://www.zanya.tk/

Titta vad fint mankan vinna om man har turen på sin sida...


Har blivit medlem av en dekorationswap också, ska bli så kul...

Nu är det slut för denna gång. Lovar att återkomma inom kort.

1 kommentar:

Malmis sa...

Vilket gulligt kort!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...