2009-07-12

Söndag

Söndag igen, i morgon måndag och en ny arbetsvecka. har bara 8 dagar kvar att jobba innan semstern. Längtar dit nu, men på torsdag ska det bli kul. Ska till Vallarna och titta på deras årliga fars. Har det som en aktivitet för brukarna och jag ska jobba denna kväll. Något att se fram emot. Alltid kul.

Hade kul på scrapträffen i onsdags, men har inte hunnit fota kortet och LO´n jag gjrode. Hoppas det hinns med så fort som möjligt. Har några andra jag gjort tillolika tävlingar också som måste fixas inom kort.

Bjuder på en gammal LO jag gjorde för ett par veckor sedan, en inte visat. Denna är på min kära sambo och kortet är taget en härlig sommardag 2004 nere vid sjöarna på Vallås där vi bor. Dekorationer är bling, handgjort papper och utstansade blommor i samma papper som bakgrunden.


2 kommentarer:

Malmis sa...

Härligt somrig bild! Här har vi haft en veckas semester redan... :) och jag har köpt ett scrap booking-kit från USA, ska bli spännande när det kommer!

Yoli Design sa...

uuunderbar LO...
Älskar alla blommorna och upplägget. Härliga färger och en söt, men ändå manlig LO!! :D

Vad roligt att du gillar skissen...
Ska bli så roligt att se vad du hittar på för något... :D
Glöm inte länka när du är klar inne hos handarbeta bara!! ;P

Ha det toppen...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...