2009-07-24

Härligt med semester

Det är härligt med semester. Idag har jag varit lite nyttig, vart och handlat och sedan städat golvet, både dammsugit (som jag verligen tycker är sååå kul - eller inte förrästen) och våttorkat golven.Alltid skönt när det är gjort. Sedan har jag hunnit scrappa lite. Ska gå ut och färglägga några härliga stämplar som kom med posten idag. Här kommer en liten LO som jag gjort men inte visat innan. Gjorde denna på scrapträff hos MiMa´s den 8 juli. Har suddat ut ansiktet på flickan då jag inte vet om hon vill vara med på nätet och inte frågat henners mamma om lov att ha med henne.

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej
Tack för att du har lämnat fotspår och så fina kommentarer i min blogg! Du har jättefina alster och är en hejare på att skriva i din blogg!Kommer tillbaka....Trevlig sommar och semester.
Kram

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...