2009-07-17

Tävling

Handarbeta (http://www.handarbetascrap.blogspot.com/) har en tävling som pågår till den 25 juli. Denna ville jag så gärna vara med i så jag har gjort ett litet bidrag.
Var hemma hos mina föräldrar i helgen och gick upp på vinden och började frossa i massa kort från när jag och mina syskon var små. vad mcyket underbara bilder.... Var bara tvungen att ta hem ett antal och göra något fint med. Här kommer första bidraget och det är med i denna tävling.

Detta kort är tagit på Liseberg och föreställer mig och min syster när vi var små. Tror detta kort är från 1977. Uppskattar att jag är tre år på kortet och min lillebror är inte med då han är född i december detta år.

Till denna utmaning skulle man följa en skiss som var helt underbar. Kommer nog att utnyttja den fler gånger.

Här kommer mitt bidrag:


Cardstock, mönstrade papper från nursery-girl (tror jag det heter), pearlmaker och thickers.

Hjärtarna har jag klippt ut för hand, knölat ihop, vikt ut och svärtat med distressdyna. Chalkat kanterna på allt.

Igår lade jag in en bloggräknare som räknar antalet besökare på bloggen. Hoppas att den kommer ticka på bra...

3 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Mmmm...vilken fin LO!
Gillar att den är så ren men ändå med fina färger och vackra hjärtan.
Kul att se ditt fina bidrag!

KRAM!
~~ Sophia - Handarbetas Team ~~

Yoli Design sa...

åhhhh wow sååå himla läcker... mumsig måste jag få säga!!
Massor med kärlek å helt underbara små hemmagjorda hjärtan... Wow så jag tycker att det är så himla mycket läckrare än de man stansar eller köper... Blir mer kärlek i dem på något sätt...
Härliga färger å allt...

Kraaaaaaaaaaaaam

Ylwa sa...

Läcker LO!! och grattis till vinsten.
Ylwa/Handarbetas Team

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...