2009-07-30

Tur

Har nu i dagar två haft besök av en kompis och igår tog vi oss en tur på Prins Bertils stig. Tog lite kort där som jag tänkt scrappa när de är utskrivna. Idag blev det lite minigolf, men det behöver vi inte prata högt om, gick inte så bra för mig.

Har nu haft turen med mig två gånger...
skickade efter minifilurer från Kortmakaren och då blev man automatiskt med i en utlottning av ett hemligt paket och jag vann...
Jippi.. det kom med posten idag. En avi för stort brev kom med posten och då var jag ju tvungen att gå till affären direkt och hämta det och det var vinsten som kom (fast jag trodde att det var Tombow-pennorna jag beställt).Det var lite mörkt på himlen, men jag tänkte att det hinner jag innan regnet kommer, men det gjorde jag inte. På hemvägen öppnade sig himlen ordagrant alltså. På tre sekunder var jag genomvåt in på bara kroppen så nu är alla kläder på tork. Inte ens regnjackan höll inne vattnet (en sådan där "vattentät" vindjacka) och det skvalpade i skorna. Men nu är jag torr och en glad vinnare.
Detta var det jag vann:


Bjuder på en Lo också som jag gjorde i förra veckan, hade tänkt att vara med i MiMa´s tävling med den, men då man inte alltid läser ordentligt eller skriver upp vad det står blir det fel ibland. Det var ju en korttävling och ingen Lo-tävling. Fast jag blev rätt nöjd med LO:n i alla fall så jag visar upp den för er.

1 kommentar:

Malmis sa...

grattis till vinsten, och söt LO!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...