2009-07-19

Scraptävling nr 2

Här kommer den andra scraptävlingen, denna bild föreställer mig själv när jag var två eller möjligtvis tre år och vi firade midsommar med mina kusiner på mammas sida. Jag håller på och vecklar upp en lott på kortet, det syns lite dåligt här. Om jag vann eller inte på den vet jag itne. Under något av dessa midsommarfirande vann jag en gose-Isbjörn, men om det var detta år vet jag inte.
Tävlingen är Dr Annika som har, här hittar du till tävlingen, http://drannika.blogspot.com/2009/07/for-all-of-you-that-want-challenge.html.

2 kommentarer:

Malmis sa...

Fina LO:s du har gjort!

Ingalill sa...

Jättefin!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...