2009-07-21

En dag kvar

En dag kvar att jobba innan semster... vad skönt det ska bli.
kan säga att min huvudvärk är bättre idag, men inte helt borta, har känt mig lite förkyld de senaste dagarna. Vill inte till semestern, men inte mycket att göra. Försöker med lite naturmedikamente.

Idag fick jag ett litet brev med posten från mina Swappvänner. Mycket fint var det i dem, men jag insåg att jag nog varit lite snål när jag packade mina paket. Det får jag åtgärda till nästa gång och lägga i lite extra.

Bjuder här på en LO jag gjort för ett par dagar sedan. Är en blid jag tog från Varbergs fästning för ett par årsedan över havet. Halvön man ser lite längre bort är Getterön.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina färger, jag älskar ju blått så den passade mig fint :) Kul att du tyckte om dina saker i påsarna Mvh Veronica.

Malmis sa...

fin LO, mysig stämning i bilden...

Karin sa...

Jättefin LO, blommorna ser nästan ut som snäckor.. Fint !=)

Cornelia sa...

Vilken härlig, lätt känsla du har fått till i den här LO-n! Och mycket annat fint att titta på finns det här hos dej också!

Tusen tack för titten och kommentaren hos mej!

Laila sa...

Hoppas du får en skön semester. Kanske hinner du pyssla lite också?
Jag tyckte om din båtLO. Den var så mild och fin i färgerna.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...