2009-07-14

Årets första löprunda

Nu har jag varit ute och jogga första gången i år. Får se hur det går med mitt knä. Har inte vågat mig ut tidigare i år då sista gången jag sprang i höstas så kunde jag inte gå dagen efter för det värkte så i mitt ena knä. Har haft problem med knäna i många år så det är inget nytt, men så ont har jag nog inte haft förut utan en skada. Det är bara hoppas att jag kan gå. Att jag envisas med att gå ut och springa fast jag får ont är lite dumt i och för sig, men jag är av den naturen att jag älskar att ta en joggingtur. Finns inget så avslappnande tror jag. Att bara rensa tankarna och vara... ja helt underbart tycker jag att det är. Och så får jag ont när jag gör det, varför är livet så hårt. Ett riktigt hårt pass på friskis klara knäna av, men en joggingtur, nej då... lite sur blir man.

Nu ska jag inte klaga, finns ju mycket annat att förgylla dagen med, till exempel lite scrapping. Det har jag gjort idag med, en jättefin LO tycker jag själv, men den är inte fotad än som resten av det senste jag gjort. Måste få tummen ur och göra det. Får visa en som jag inte tror att jag har vistat innan. Som vissa andra jag gjort tidigare är denna på mina föräldrars busfrö...

Han är bara för söt den här hunden.
Nu är det dags att gå och lägga sig...

1 kommentar:

Malmis sa...

Söt LO! Trist med löpningen... Ont i knäna känner jag allt för väl igen!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...