2009-06-29

Ett nytt alster

Ännu en dag i värmen har förflutit, gäller att njuta av det så länge det varar. Enligt vissa sidor på nätet så ska det bli sämre väder här på västkusten nästa vecka, det tycker jag inte är kul. I morgon är det sista dagen jag är närmare 30 än 40 dessutom. Nästan lite skrämmande när man tänker på det. Men som någon klok människa uttryckte sig "man är inte äldre än man känner sig" så jag är nog inte så gammal ändå. Fick ju visa leg när jag var på systemet innan midsommar och köpte mousserat vin. Frågan är om man ska ta det som en koplimang när man nästan är 35...

Här kommer i alla fall ett nytt bidrag till cybercropen som Svensk scrapbooking hade.

Detta kortet har jag gjort med min farmor i bakhuvudet. När jag var liten och hälsade på farmor och farfar på landet baadade vi nästan alltid fötterna innan vi gick och la oss. Var ju tvungen att tvätta dem innan, hade sprungit barfota hela dagen. Tänkte att hon skulle få det om några veckor när hon har bott in sig i sin nya lägenhet. Hon flyttade till en servicelägenhet igår. Först ska hon få ett grattis-till-flytten-kort.

1 kommentar:

Malmis sa...

Klart att det är en komplimang... :)Fint kort!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...