2009-06-09

Snart hemgång

Sitter här och ska alldeles strax bege mig hemåt. Tåget går om tjugo minuter så det var ingen ide att sätta igång mednågot nytt. i morgon bär det av till Kalmar, ska ha FOMS-möte där. FOMS är intressorganisationen för personer som arbetar med fritiden för funktionsnedsatta individer. Har ju blivit länsombud, därför är det jag somska åka denna gång. Vi ska börja planera en tvådagars träff vi ska ha med södra kretsen i höst. Hoppas på att de andra har många bra idéer, jag tror knappt jag har någon, men så har jag ju inte jobbat så länge ännu. Ska bli kul och inspirerande att träffa de andra ombuden.

1 kommentar:

Malmis sa...

Kul att det verkar gå bra på jobbet!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...