2009-06-28

Cybercrop

Nu är jag klar med mina bidrag till Svensk scrapbookings cybercrop. Hann med sju stycken bidrag. Börjar visa ett par här.

Den första är en LO. Den föreställer en vattendroppe som droppar i en termos´kaffe. Ett härligt kort som jag lagt krackeleringslack på, dekorerat med stansade blommor, pearl maker och thickers. Pappter, cardstocken, är stämplad med vattenstämpel för att få lite liv i det.





Detta kort ör dekorerat med peralmakers, stickles och knappbrads. Kommer inte ihåg vad trollet heter, eller vilket märke det är.

Nu är det bara att hoppas på att de som röstar tycker om min verk eller att turen är med en på utlottningarna. Var många fina och roliga priser på de olika tävlingarna.

Ska titta ilte på fotboll nu innan jag ska iväg och svettas på ett friskispass, step. Ska bli kul, sista för sommaren.

1 kommentar:

Malmis sa...

Tjusigt, och vilket skojigt troll! :)

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...