2008-12-09

Korttillverkning

Nu har jag äntligen fått lagt in de kort jag tillverkat i höst på datorn. Är tyvärr lite sen med sådant. Jag vet inte vad det är för märke på de flesta papper och stämplar då jag inte har haft jättekoll på detta tidigare. Köpte bara och la i min samling. Mycket är taget där från. Ska försöka reda ut det.


Detta kort gjorde jag till en som fick en liten Johan i oktober.
Bakgrundspappret är inköpt på bokia, stämpeln och bokstäverna på tradera för något år sedan och det mönstade pappret och hjärtana är köpta på Brunsons i Halmstad.


Detta kortet gjorde jag till min sambo som fyllde 32 år.
Det enfärgade pappret är köpt på Bokia, Mönstrade pappret vet jag inte. Stämpeln är Penny Black. Blomman är köpt på Panduro, hjärtbradsen fick jag när jag gick med i någon bokklubb.



Detta kortet fick farmor som fyllde 91 år.
Bakgrundspappret är från Bokia, mönstrade vet jag inte. Stämpeln köpte jag i en nätbutik, stämpelduon tror jag men är inte säker. Biljetten är en från nätet. Kommer inte ihåg vad det heter nu. Blommorna och bradsen är från Brunsons.





Detta kort fick min sambos far när han fyllde 65 år.
Bakgrundspappret är från Bokia, det mönstrade från Brunsons, likaså blommorna och bradsen.
Siffrorna är från Brunsons, grattisstämpeln fick jag när jag beställde böcker.





Denna tårta fick min pojkvän när han fyllde år och den var uppskattad av alla utan mig, för jag tycker inte om marsipan.
Så nu har lite bilder kommit till min sida. Hoppas det inte dröjer för länge innan nästa uppsättnign kommer.

1 kommentar:

Malmis sa...

Vad trevligt med lite bilder i bloggen! Och tårtan ser riktigt smarrig ut...

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...