2008-12-11

Julfest

Ikväll ska jag på julfest med fritidsledarna i varbergs kommun. När jag var i Stockholm med bla min närmsta chef och hon som jobbar som ungdomssekreterare diskuterades lite jobbsaker. Det estämdes då att jag skulle kopplas bort från kanslit och vara med på Fritidens APT mm. Detta har föranlett till att jag blev bjuden på deras julfest. Den kommer äga rum hemma hos Anna som är en av fritidsledarna. Skulle ha med mig en julklapp som började på bokstaven "D" för ca 30 kronor. Tänka tänka tänka..... jo det blev en paket Doftljus. Ända jag kunde komma på som kan passa både tjejer och killar och i de flesta åldrar. Hoppas det blir bra. Sen får jag sjuts hem till mina "svärföräldrar" så det blir att sova borta inatt. Men det är skönt så slipper jag åka ända til Halmstad, komemr i säng i lite bättre tid så man inte är helt slut i morgon.

Jul jul strålande jul....

1 kommentar:

Malmis sa...

Hoppas att det var en trevlig julfest!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...