2008-12-12

Julfesten över

Nu ärd et morgon och julfesten var igår. Det var trevligt, ett härligt gäng var det. Har som sagt var itne träffat dem så mycket tidigare och inte "privat" någon gång. Vi fick god mat, det var stekt lax, potatisgratäng, köttfärsbiffar, kantarellpaj, räkröra, sallad och fruktsallad. Ingen traditionell julmat alltså, men gott ändå. Tydligen hade fritidsledarna fått säga vad de hade för favoriträtt och av dessa tillagades några. Sedan hade vi köpt en julklapp på bokstaven "D". Vi delade ut dessa sedan och jag fick en herrdeodorant och en bok om hur man dekorerar sina naglar. Perfekt för mig. Någon herre är jag inte så deodoranten kanske inte passar riktigt, men den kan jag ge till han där hemma. Boken om att dekorera naglar, nja, kanske inte bästa julklappen till en inbiten nagelbitare. Kanske kan vara ett bra sätt att sluta bita.... Ja jag får se hur det går.

1 kommentar:

Malmis sa...

Kul att det var skoj på julfesten... och julkpapparna kan nog komma till användning på nåt sätt!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...