2008-09-04

sena dagar

igår kom jag hem senare än jag hade tänkt mig och idag kommer jag itne hem alls.
Igår var jag på nämdmöte. Jättekul och sitta och lyssna på när förvaltingschefen för kultur- och fritid sitter och berättar vad som händer på förvaltingen, inte så jätte faktiskt. Sne var det i och för sig rätt kul att höra politikerna argumentera om vad som ska prioriteras att bygga och renoveras. Lite olika åsikter kan man säga. Så som alla politiker, mycket tjafs - inget gjort. Kan väl sammanfatta det så. fast jag gick innan omröstningen så jag vet inte hur det gick till slut, men vår valda politiker för kultur och fritid verkade nöjd så troligen vann borgarna, men jag vt inte.
Idag så kommer jag itne ens kunna åka hem. Får åka och sova hos svärföräldrarna för de bor närmare. Jag ska ha möte med Ann som arbetar som samordnare för kontaktpersonerna och kontaktpersonerna för att förklara vad det är jag håller på med. Det ska bli kul hoppas jag och framför allt givande. fast sånt vet man inte förrän efteråt. Kommer kanske inte kunna åka hem förrän halv nio. Sent....
Hoppas på att jag kommer iväg tidigt i morgon istället, får ju en del flex när det blir så här. Trevligt..

1 kommentar:

Malmis sa...

Jobbigt med sena kvällar... Tur att det finns möjlighet att sova på närmare håll ibland!
/Anna

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...