2008-08-31

Träna

nuä r det söndag, dags att bege sig till Friskis och träna igen. Detta blir kanske näst sista söndagen jag tränar där. De kommer att byta ledare på just detta passet som är så bra. En kanonbra ledare som är glad och verkligen ger energi när man tränar. Dessuton har hon bra övningar och bra musik. Och så ändrar de så att hon ska ha tisdagar i stället. Klockan fem och då hinner jag inte dit. Suck... får hoppas att den nya ledaren är bra. Var på ett pass med henne i början av sommaren och det var sådär. Får testa nästa vecka och se om det är något att ha. Annars får jag testa något annat pass någon annan dag att träna på. Brukar gå på torsdagar, men nu kommer jag inte kunna gå tre torsdagar i rad. Möten de två torsdagarna som kommer, sen ska jag på en konferens i Stockholm. Så jag måste hitta andra pass att gå på. Fast som jag brukar säga... Det ordanar sig...


Nu ska jag gå och dricka vatten så att jag inte blir vätskelös på passet...

1 kommentar:

Malmis sa...

Hoppas att du hittar nåt bra pass att gå på!
/Anna

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...