2008-09-24

träning igen

I måndags var jag och tränade på frisis för första gången sedan jag var sjuk. Det var lite småjobbigt och det känns lite i kroppen så här två dagar senare. Måste komma igång ordentligt igen. hur många gånger har man inte sagt det. Nu ska jag träna minst så och så många gånger i veckan och göra det och det. Blir det nånsin så? Nej, inte för mig i alla fall. fast två gånger kan man väl komma iväg tycker man. Fast är det inte det ena så är det det andra. Just nu är det mcyekt med jobbet. Sena möten och konferenser så jag är inte hemma på kvällarna. Dagtid hinner man ju inte eftersom man jobbar. Vet ju hur viktigit det är att träna och allt, men ändå kommer man inte iväg.. pust och stön..dåligt samvete. Får försöka komma igång nu igen. var och tränade i måndags, men kan inte komma iväg igen förrän på söndag då jag har annat att göra. Kanske kan ta stavarana och gå ut och gå med, det borde jag hinna med tycker jag. ja det får jag se till att göra nu. I kväll kanske, ska bara städa först så får jag se om jag hinner efter det. Utvärdering i morgon om hur det gick.

1 kommentar:

Malmis sa...

Du kanske har möjlighet att ta en rask promenad i samband med lunchen? Det beror väl på hur lång tid du har i och för sig...
/Anna

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...