2008-09-16

livet

nu sitter jag på jobbet och har skrivit underlag för fakturor hela dagen. Fy vad tråkigt det är. fast nu när jag är klar så känns det skönt. Är bara fakturorna kvar att skriva, men de får jag ta nästa vecka. I morgon ska jag åka till stora staden Stockholm på konferens. Själva konferensen börjar på torsdag, men eftersom det inte finns något tåg att åka med på morgonen måste jag åka redan dagen innan. Ska bli kul tycker jag. Ska bo på hotell själv första gången i mitt liv, undra hur det ska gå... Litetråkigt att åka från pojkvän under dessa dagar, men måste man så måste man. Kommer bli några resor nu under hösten. Tre av dem till Stockholm så jag kommer bli bekant med den resan. Planeringsdagarna med jobbet ska vi ner till skåne istället. Lite omväxling kan vara kul.

Förkylning... ja den sitter i som de alltid gör. Nu mår jag bättre, men i torsdags gav jag upp och gick hem och sov. Sov gjorde jag även på fredagen, så lite utvilad blev jag nog.
Nu ska jag snart gå och dricka kaffe och sedan ska jag se om jag kan smita hem efter tre (får fråga chefen först). Har tvätttid i eftermiddag så om inte Björn ska behöva tvätta så måste jag kunna gå lite tidigare.
Får se vad som händer...

1 kommentar:

Malmis sa...

Ha det så trevligt i Stockholm! Vad är det för typ av konferens?
/Anna

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...